Hiss & Diss



Vänner - Vänner är ju det underbaraste som finns! Man har så himmla kul med dom och dom finns alltid där när jag behöver dom! Jag älskar mina vänner!

New Moon - Bästa filmen ever ju! Såklart man såg den på premiären också :) Ja, vad mer ska man säga? New Moon äger!

Foki - Tycker hon värkar så himla gullig! Hennes blogg är jättebra också tycker jag, mycker udda intresanta sakker som ingen annan skriver om! Föressten är hon den ända kända bloggen jag värkligen förjer.
Dom andra kollar jag bara in på då och då. Så hiss på Foki!




Orange - Tycker bara den färgen är så himla ful, vet inte riktigt varför. Bara tycker det. Även fasst det är min mammas typ favoritfärg, haha!

Övergången från hösten till vintern - Då är det så himla tråkigt väder! Bara helt grått och kallt. Så himla tråkigt och fult! När snön kommer blir det iaf roligare, och så finns de fina kort att ta!

Kissie - Jag tycker inte om henne alls. Hon värkar så himla falsk. Och så tror hon att hon är så himla känd, och BÄST! Har föressten sett henne i värkligheten, hon stod bakom mig i Insane kön. Och nej, usch gillar henne inte bara!

 


Kommentarer
Postat av: Anonym

orange som e så fintt....

heter du nikki?

2009-11-23 @ 06:18:49
URL: http://stocklyn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0