Hemma från horse show!

Hejsan alla läsare!

Hoppas ni har haft en bra kväll! Det har iaf jag, skitroligt har vi haft det!
Det var helt undrerbart som vanligt :) Älskar värkligen Globen Horse Show! =D
Jag, Linda och Danni har tagit massa sjuka bilder också, haha vi är fan bäst!
Sen fotade jag ju såklart överdrivet mycket på själva föreställningen också!
Tänker inte skriva så detaljerat men jag har haft det superkul med mina tjejor ikväll!


Asså ni skulle sätt! Hur coolt som hälst vare! :)

Men jag hinner inte lägga in alla bilder nu, och kameran skulle ändå dö då..
Så jag lägger in bilder imorn!
Svarar på komentarer imorn också, förlåt att jag inte svarat på komentarer idag! Lovar, imorn!

Nu ska jag äta något. Sen ska jag göra mig iårdning för att sova! fasst jag är inte ett dugg trött!

God natt ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0