God morgon !

Gick precis upp ur min stora sköna säng där jag har legat ända sen 01:03, gud va lat jag e "haha"
Nu sitter jag här och bloggar sammtidigt som jag snackar lite med Sofia. Jag ska snart hoppa in i ducshen lite snabbt, sen ska jag slänga på mig några kläder, mjukiskläder.
Sen blir det packning. Ska slänga ner massa kläder, smink och sånt i en väska. Så får Mimmi hjälpa mig att välja.
Ska hem till hemme vi tolv eller nåt. Men först ska jag vara på skolan (mamma ska ha festen där) och hjälpa till lite. Vi åker härifrån om typ en timme tror jag. Så jag måste nog skynda mig nu!

Vet inte om jag kommer kunna mer idag. Men ni får ha det jättebra så hörs vi senast imorgon! ♥


Bild från igår, älskar er tjejor <3


Kommentarer
Postat av: linda

sv, ja.. man ska vara barn så länge man kan..

älskar dig mer <33

2009-11-21 @ 10:22:18
URL: http://dinlindas.blogg.se/
Postat av: Danielle Hansevall - känd som danzi

Hahaha när jag skriver detta inlägg så är jag inloggad på bloggtrafik och jag håller på att samla ing poäng genom att kika in på andras bloggar och jag kom till dej nu :P <3

2009-11-21 @ 17:39:42
URL: http://lifeofdanni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0