Gambia 09

Helt underbart!
Utan tvekan den bästa utlandsresan ever!

Under dom åtta dagarna vi var där har vi åkt på safari, besökt en krocodinpark, besökt huvudstaden Banjul. åkte på en dagstur runt om i landet och besökt t.e.x en skola, finaste stranden, ett hem, m.m , solat&batat och så jag gjort lite privat..

, aja. Nu kommer iaf bilder med lite text under.

 
Solen bakom molnen en kväll :)



Hihi, söt unge som står och dansar :)


Ignorera mitt fejs! Men annars tycker jag bilden är rätt så fin :)


Poolen


I den Gambiska skolan.


Blomma


Mej andra dagen, så jag är inge brun.. :)



Bob försökte lära mej "gangstertecknet"
(Bobvar den bästa personen efter Sanna på hela resan. Han var en kille som inte sa sin ålder, men som var hur shysst som helt, coh flörtade med mamma. Han var med oss, eller ah mamma nästan hela tiden)


Jag försökte klappa sen zebra, men det gick inte sådär jättebra :P


<3


Sanna och söta Ado <3


Kattih dansar :)

(Kattih är tjejen som Sanna har sin lilla "butik" med)


Gullhundar på stranden


Fint


Jag, nån, Bob och nån i Banjul på marknaden.


På flyget

Nu mer text.
På dagarna var det sola, bada och vara med Sanna som gällde. På kvällarna var det dans med Sanna eller sitta och prata med Sanna. Som ni kanske förstår var det mycket Sanna, Sanna , Sanna.

Men nu kurrar magen! Ska ner och fixa lite lunch!





Kommentarer
Postat av: Sussi

Men lilla pluttan då : )

16 år??? !!!!!

Ja ja, what ever.

Men guuud så mysigt du måste haft de.

Jätte fina bilder.

Ja, vad gör du nu då, sparar till en kärleks resa till??

Har saknat dig gumman,



kram

2009-11-10 @ 17:05:37
Postat av: Onnyfraiman

Nusse! Inge "struloskuld" längre då ! ;) hahah älskar dig SUPER mycket :D <3<3<3<3

2009-11-10 @ 17:54:57
Postat av: Elina

GÖLL! XD<3

Haha, naaw va gölliga ni e tsm<3 ^^

2009-11-10 @ 22:09:44
URL: http://elloue.blogg.se/
Postat av: Natalia

Gud så mysiga bilder!! :) Vill också åka utomlands :/

2009-11-11 @ 21:40:54
URL: http://nataliasoder.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0