Supertrött

Har precis kollat på två avsnitt av Guds Tre Flickor, så nu är jag ikapp och ligger där man ska! Rikitgt bra program dedär tycker jag :) Hade inte tänkt att blogga så mycket, för jag är jättetrött och vill bara sova nu.

Imorn ska jag inte göra så mycke heller. Bara vara hemma, eller jag tror det iaf.
Jag och mamma ska iallafall ut i skogen och plocka mossa, sen ska vi göra julblommor! Tycker inte det är så jättekul kanske, men det är en tradition så det blir mys.
Annars har jag inget uppsatt på schemat, men jag httar väl på något :)

Aja, nu ska jag sova!


Kommentarer
Postat av: Chocko





Sv. Jo jag tycker det är rätt så mycket billigare! Köpte en massa grejer till min pojkvän i julklapp som bestod av mest Wii kontroller och spel :)



2009-12-20 @ 08:59:43
URL: http://chockobar.blogg.se/
Postat av: Fanny

SV: Okej, lägger till dig nu :)

Hann aldrig igår

2009-12-20 @ 09:37:46
URL: http://tiiaraa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0