Sitter hära med Fluffel&Luttis =)

Chaa chaaaa ♥♥

Nu sitter jag, Nefel och Lisel här och snackar lite smått medans Nefel tar egobilder, Lisel läser min Twilight tidning och jag kollar runt lite på internet :)
För inte så länge sen åt vi middag, gott :)

Innan va vi ju och dansade. De gick väl bra :) Vi va där till typ halv åtta. Haha, jag&Nefel satt å garvade ihjäl oss åt en tjej som sjöng, haha ni skulle sett hennes miner assoooo! Men jaja, orkar inte skriva mer nu.
Och Lisel vill ha datan nu, skitunge!

Och jag säger godnatt nu, kommer inte kunna blogga mer ikväll...

Godnatt ♥


Haha, bara tog nån bild. Vart på Fluffel för nån vecka sen :)


Kommentarer
Postat av: Evelina

min helg var super :D förlåt för så sent svar ., har din helg varit bra?

2009-12-06 @ 22:00:14
URL: http://silverninas.blogg.se/
Postat av: Vanessa

Lust att träna hund nån dag?

2009-12-07 @ 14:32:02
URL: http://siingha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0