Nu är jag nästan klar!

Godmorgon! ♥

Nu har jag varit uppe i över en timme, sen 06:45 faktiskt :) Så jag är faktiska nästan klar, bara lite smått som ska fixas! Juste, igår vid halv tolv när jag precis skulle publicera godnatt inlägget så gick strömmen i hela ommrådet.
Blev lite sur och på vägen till sovrummet slog jag i tån i värktygslådan så att jag började blöda, haha inte kul!

 
Inte världens bästa bilder p.g.a att min spegel är riktigt smutsig! Men så ska jag iaf se ut när jag ska servera!
Sen byter jag om till en vit fin klänning när jag ska äta+dansa :)

Men nu måste jag nog dra, har lite saker kvar att fixa!


Kommentarer
Postat av: Liselotte

va fin header ♥ :)

2009-12-09 @ 18:07:32
URL: http://lottelise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0