God morgon!

Nu är jag uppe på fötter!

Kom i säng runt tolv igår men jag är nästan inte trött alls. Vaknade tillochmed av att jag drömmde en sjukt äcklig drömm.Idag är det ju måndag.. Har värkligen 0 lust att gå till skolan. Men man måste ju. Kan inte jag vara sjuk idag? Hah

Juste, filmen vi såg igår "Skicka vidare" den va värkligen sjukt bra! Faktiskt en av dom bästa jag någonsin har sett. Rekomenderar den värkligen till 120% ! Var det ingen annan som såg den på TV igår? :)

Men aja, nu ska jag fixa mig! Ni får ha en jättebra dag :)

Dagens outfit med Simons webbcam:

Jeans - ?

Linne - fått

Adidaströja - InterSport eller nåt ^


Kommentarer
Postat av: Amanda

Svar: tycker jag med ;) Gillade du vinnarlåten?

2009-12-14 @ 15:36:33
URL: http://enskrivandeamanda.blogg.se/
Postat av: Sofia

Vad hände i slutet på filmen "skicka vidare".

Hann inte se slutet !

Måste veta ! :P

2009-12-14 @ 16:40:49
Postat av: amanda

Svar: ah jag tyckte den var rätt bra, fastnade på huvudet direkt iaf :)

har du hål i öronen? :)

2009-12-14 @ 17:42:08
URL: http://enskrivandeamanda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0