Fett bäst dag asså!

Ja, som rubriken lyder så har den här dagen varit BÄST! Sjukt kul asså ♥


Jag kom precis hem från ridningen, vi hade halvgrupp i hoppning och jag fick Arabella ♥
Världens bästa ju! Det gick bra, fick några stopp men det berodde mäst på att hon är så försiktig och att det var ganska högt och trångt. Men jag fick igenon henne och då gick de super igen!
Vet inte riktigt hur högt vi hoppade, kanske 90 på banan :) Fasst det var bara jag som fick hoppa så  högt, muhaha!

Men nu ska jag berätta om hela mig dag!
Vi fick skippa sissta lektionen, altså slutade vi kvart över ett. Då drog jag, Mimmi och Nano till Högdalen och handlade lite hemliga saker, haha kan inte skriva vad här men till skolan iaf.
De tog inte långt tid alls och sen gick vi upp till högis och lämmnade det.
Ingen hade nånting att göra sen, så vi bestämmde oss för att åka nånstanns.
Sen såg vi Jessica, Nefel och Lisel som va påväg till Högdalen, så vi hängde me dit "igen"
Adam&Marko kom också. Sen startade STÖRSTA snöbollskriget.
Tjejerna mot killarna. Och fiiifan vi kul de va! Men efter ett tag blev det överdrivet kallt asså!
Tror fan aldrig jag har frysit så mycket. Men så blir det väl när man blir nerslängd i snön och mulad med gympaskor, ett stort hål i byxorna på låret och inga vantar/mössa.
Iaf, när klockan var lite över tre drog alla tillbax till Banhagen, frusna som isbitar.
Så vi gick in till våran sköna "farfar" som vi kallar honom och värmde oss lite.
Sen va det it igen, men vi stog bara och pratade lite.
Runt klockan fyra började alla dra hemmåt, så jag gick till fritdids och väntade till klockan fem.
Då åkte vi hem, jag tog en varm dusch (fan va skönt de vaaa!) sen va det på med ridkläder och dra till stallet!

Men nu får de va slut på all text! Här har ni en bild på mig, jessica och nefel idag, på lunchrasten.


<3

Kommentarer
Postat av: Amanda

svar: härligt härligt :D jo jag mår bra, vad hittar du på?

2009-12-15 @ 20:22:00
URL: http://enskrivandeamanda.blogg.se/
Postat av: louize

det ska ajg göra :)

Kan du göra en design åt mig då?

2009-12-15 @ 22:49:18
URL: http://pappaslillalouize.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0