"Bakdag"

Tjenis ***** !

Hur har eran dag varit? Min har vart bra!
Kunde inte skriva det innan, för ingen fick veta. Men jag, Mimmi och Nano bakade lussebullar och gjorde kola ist för att ha pysseldag idag. Vi ska nämligen sköta lotteriet imorn på julavslutningen, och man måste ju ha priser!
Vi har även två pepparkakshus, olika choklader och biobiljetter till pris. Så det är stor chans till vinst!
Vi har iaf haft det jättekul idag, ibland låg vi på golvet och skrattade i flera minuter, hahaah :)
Efter att vi hade bakat klart vid tre stannade jag på fritids till fyra då jag och mamma åkte.
Först drog vi till Lek&Lär och köpte lite grejor till fritids, sen till Din sko och köpte ett par vinterskor till mig.
Det fick bli ett par "fejkuggs" , ville ientlogen inte ha sånna med ludd utanpå, men dom är snygga också!
DS_249334_B.tifDS_249334_A.tif
//Nixie

Kommentarer
Postat av: Caaroline (:

SV: hihi , klart jag ska kolla in din blogg fler ggr! :)

2009-12-17 @ 18:40:36
URL: http://bbaracaroline.devote.se
Postat av: m<3

hej!

ÄR en tjej som älskar miley sjukt mycket!

Nu har jag börjat med en blogg och skriver

allt om henne. Jag kan garantera att det inte blir tråkigt



ps.kommentera

2009-12-19 @ 09:52:02
URL: http://mileyraycyrus.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0