Torsdaaaaaaag

Heloo, sorry för dålig uppdatering men nu har jag precis kommit hem, bara ätit en halv pizza.
Imorn ska jag på Hundläger över helgen så jag måste packa nu. Skriver kanske mer sen, men vet inte om jag hinner.
Jag kommer inte kunna blogga på hela helge, eftresom vi ska sova över och jag kommer inte ha  tillgång till internet.
Men ni får ha det bra! Hoppas att ni komenterar lite medans jag är borta =) <3

Jusste! Söta Emelie ska fixa en header till mig =) <33333 tack så mycket ! Kolla hennes blogg: www.junibarnets.blogg.se

Hejdåååååå!

Kommentarer
Postat av: El

Hej göll!<3 (Elina)

Såg dig rida härom dan, du e ju skitduktig!<3

Hihiw, ^^ Måste bara fråga, du vet Frida? Emelie? och Melina? ;) Vi skulle på bio, villu hänga med?

Adda: [email protected]

(Hoppas nt ngn annan addar nu...hehe...)

2009-08-30 @ 19:02:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0